عشق مرینت❤️و ادرین💚پارت ۱۲

(:Šãrā (:Šãrā (:Šãrā · 1402/06/10 19:04 · خواندن 1 دقیقه

❤️:وقتی رسیدیم همه داد زدن ادرین اگرست!ادرین اگرستتتت ادریننننن اگرستتتت!

💚:فرار😱

شروع مسابقه:

❤️:برگه ها رو اوردن و ما شروع کردیم.😌😁سوال های فیزیک بود به زبان خودمون🥳

بعد امتحان:

گوینده نتیجه:و بله بالاخره امتحان تموم شد.🤲🏼😐😂🤣نفر اول کسی نیست جز…….

مارک ساندرلاسیون از المان:)

💚:من فکر نکنم دهم هم بشم🤣🤣🤣😐ولی ببینم نفر دوم کیه🤔

گوینده نتیجه:نفر دوم کسی نیست جز………

مرینت دوپن چنگ از فرانسه(🤲🏼🥳)

❤️:ادرین بهم تبریک گفت.بعد هم الیا و نینو.😌😁

گابریل:بهتون تبریک میگم خانم دوپن چنگ.(😐😐😐😐)

❤️:ممنونم اقای اگرست😎

گوینده نتیجه:و نفر سوم کسی نیست جزززززز…….

ادرین اگرست از فرانسه😎

💚:باورم نمیشد سوم شدم😂🤣هووووووو🥳🥳🥳🥳🥳راااااااا

❤️:این بار من به ادرین تبریک گفتم.

💚:نه اینطوری نمیشه باید بهتر تبریک بگی😌😎

❤️:🙄😲ادرین رو kiss کردم و گفتم مبارکت باشه اقای اگرست🙄

پایان(نظر پلیز)