عشق مرینت❤️و ادرین💚پارت ۱۵

(:Šãrā (:Šãrā (:Šãrā · 1402/06/11 11:40 · خواندن 2 دقیقه

💚:چی؟مرینت اون هویت تو رو می دونستتتت؟😬😶

❤️:فک کنم😱😱😱

از زبان ادرین:لایلا گفت که به خدمتمون می رسه و رفت.😐بقیه بچه ها هم تبدیل شدن😁

❤️:ادرین همه معجزه گر ها به جز پروانه پیش هولدر هاشون بودن حتی گرگ من اونو دادم به ادرینا😁😄

💚:چی؟😂😐

❤️:شانس اوردیم بقیه معجزه گر ها تو اتاق نبودن😬

💚:اره😩

کرپیس:بهتره سریع بریم دنبالش😶

کینگ مانکی:اره بریم👌وگرنه دوباره یکی رو شرور می کنه😐

وسپریا:ولی اون الان دوباره معجزه گر پروانه رو گرفته خیلی سخته برای بار دوم پسش بگیریم😐😶😩

💚:ولی احتمالا برای اینکه معجزه گر من و مرینت رو بگیره ما رو به یه نبرد نهایی دعوت می کنه و هزاران شرور امادهمی کنه😐😶😬

❤️:ادرین راست میگه.فک کنم این ک

صورت پروانه ای لایلا روی برج ایفل:مردم پاریس!بترسید زیرا کریسالیس معجزه گرشو پس گرفته!لیدی باگ اگه انقدربی عرضه نبود نمی ذاشت که من راحت پسش بگیرم.😈

💚:او او😬

مردم به سمت صورت پروانه ای لایلا گوجه پرت کردنو ناپدید شد😂😂😂😂😂اما قبل ناپذید شدن گفت:به هر حال یهجنگ بزرگ در راهه……

پایان(دوستان حمایت کنید نظر و لایک یادتون نره تازه تو پارت ۲۰ تموم میشه🥳👌)