عشق مرینت❤️و ادرین💚پارت ۱۶

(:Šãrā (:Šãrā (:Šãrā · 1402/06/11 11:44 · خواندن 2 دقیقه

❤️:ادرین فکر کنم درست حدس زدی لحظه اخر گفت جنگ بزرگی در راهه😐😬😩

💚:اره😐

کرپیس:باید تا اخر هفته که احتمالا اون موقع جنگه نیرو جمع کنیم😬😎😌

الیا:مثلا قهرمانان متحد نیویورک،کاهنان معبد و ….

در همین لحظه یه لشکر خرس قطبی تو اسمون ظاهر میشن.یه صدایی میاد که میگه:

وایت بر:لیدی باگ!کت نوار!من صاحب معجزه گر ببر و همکار کریسالیس هستم😈این اخر هفته جنگ بزرگی خواهدبود👌!(ناپدید شد)

❤️:الیا تو کتاب معجزه گر ها دنبال معجزه گر خرس بگرد.😬

الیا:باشه بریم خونتون.

💚:همه برین خونه و برای جنگ این اخر هفته تمرین کنید.من و مرینت و الیا میریم ببینیم معجزه گر خرس چیه😌😄😃

بقیه:باشه پس تا اخر هفته😎

در خونه مرینت:

الیا:چرا هیچ جای کتاب نیست؟

❤️:شاید تو بخش نامرئیشه اما هر چه قدر تلاش می کنم نمی تونم رمز گشاییش کنم🫨😩

از زبان ادرین:مرینت رو بوسیدم👩‍❤️‍💋‍👨و گفتم تمرکز کن مرینت.

❤️:ایناهاش بالاخره پیدا شد!😄

پایان(لایک و نظر یادتون نره پارت های اخره حمایت کنید لطفا❤️😃)