اصلاعیه ساخت وبلاگ

(:Šãrā (:Šãrā (:Šãrā · 1402/05/16 18:35 · خواندن 1 دقیقه

سلام دوستان امیدوارم اوقات خوبی رو با هم داشته باشیم در این وبلاگ:)مدیر وبلاگ هستم این شروع کار وبلاگ منه.☺️😌😁

اگه می خواید نویسنده بشید ادرس وبلاگ miracouloslady.blogix.ir هست.درخواست بدید و اگه خواستید داستان منحرف بنویسید به من خبر بدید😉

قوانین وبلاگ به این صورته:

.۱-نویسنده ها باید تجربه کافی داشته باشن.

.۲-نویسنده ها باید عکس پروفایل داشته باشن و قوانین رو اجرا کنن.

.۳-نویسنده ها باید اسم،محل زندگی و جنسیت خودشون رو بگن.(اخری اجباری نیست.البته یه کم از خریت خودمه اخه وقتی اسم میگین که نیازی به جنسیت نیست😂😂😂😂😂😂)

خودم هم داستان می ذارم بخونیدش.☺️😀

فعلا بای

…………………………………………………………………………………….————————————————————————————-

این وبلاگ همونطور که از اسمش معلومه مربوط به میراکلس هست و خودم فقط داستان میراکلس و هری پاتر می ذارم.

شما هر چی خواستین می تونین بذارین.🥳نمی دونم چی بنویسم که پاراگراف پر بشه چون نمی خواستم عنوانی بنویسم.

بهتره که از میراکلس یا هری پاتر بذارین ولی اگه خواستین چیز دیگه ای بذارین اول به من خبر بدین لطفا:)