عشق مرینت❤️و ادرین💚پارت ۱۹

(:Šãrā (:Šãrā (:Šãrā · 1402/06/11 11:58 · خواندن 2 دقیقه

💚:خوبم پرنسس😬❤️

از زبان کت نوار:بلند شدم و به مبارزه ادامه دادیم😌🙂

وسپریا:کریسالیس و وایت بر بالای برج ایفلن!

❤️:وایت بر از راه دور به سمت همه تیر پرت کرد و همه رو به جز منو کت نوار تحت کنترلش گرفت😭😭😱

لیدی باگ و کت نوار به هر زحمتی بود رفتن روی برج ایفل.

وایت بر:چی شد؟تنها موندین گریتون گرفت؟🤨😒

❤️:ما فقط برای نبر نهایی اومدیم اینجا وایت بر😡🤬

جنگشون شروع شد.(کت با وایت بر و لیدی با کریسالیس)

💚:منو وایت بر درگیر شدیم.بعد از چند دقیقه،چوبم رو انداختم بالا.حواسش پرت شد و با پا کوبوندمش تو دیوار😒🙂😌

❤️:منو کریسالیس درگیر بودیم که با عصاش یویو منو پرت کرد پایین برج و خود من رو هم هل دادم و سقوط کردم😬😭😭

💚:نههههههه😱

فلش بک به گذشته:

❤️:ادرین اگه من یه روز از یه جای بلند سقوط کنم چی کار می کنی؟🤨🙂

💚:منم به دنبالت می افتم و سقوط میکنم😄❤️

برگشت به زمان حال:

💚:منم از برج ایفل پریدم پایین…..

پایان(ببخشید ولی پارت بعد هم زود میاد برو چک کن حتما هست.لطفاااااا نظر بدید ممنون❤️فعلا بای)