عشق مرینت❤️و ادرین💚پارت ۷

(:Šãrā (:Šãrā (:Šãrā · 1402/06/09 21:28 · خواندن 3 دقیقه

گیمی:دریافتم.😌چه ارزویی دارید؟

💚:قلبم رو بخون.

گیمی:و چه کاری می خواهید با ورد انجام دهید؟

💚:روحم رو هم بخون😁

گیمی:پس بزن که بریم.

❤️:یه نور ایجاد شد و بعدش گابریل رو دیدیم😲و ادرین همم بود!!!😀😀😀😀😀

💚:مرینت به سمت من دوید و منو بوسید👩‍❤️‍💋‍👨

گابریل:ادرین پسرمممم…..

گابریل ادرین رو بغل کرد.همون لحظه یکی شرور شد و مرینت و ادرین تبدیل شدن😁😀

❤️:گابریل نزدیک بود سکته کنه وقتی دید ادرین به کت نوار تبدیل شد😂

💚:بعدا توضیح میدم پدر

ادرین همون طلسم رو رو گابریل هم انجام داد😉

در مکانی که شرور بود:

❤️:من نمی دونستم قدرت شرور چیه ولی می دونستم که لایلا یا همون شخص کریسالیسه😒😠همه رو فراخوندم،چون به نظر خیلی قوی می اومد.

لایلا:تا بقیه تیمشون هم اومدن همه رو با تیرام زدم حتی لیدی باگ ولی کت نوار جاخالی داد.😢

❤️:اون ما رو بدون قدرت کرده بود.😠همین که یه لحظه حواسش پرت شد،همه فرار کردیم.

در محلی که همه قایم شدن:

❤️:من و بقیه به جز ادرین برگشتیم به حالت عادی😁

💚:اون قدرتتون رو ازتون گرفته.😒

❤️:اره.همه به جز الیا می تونید برید از میراکلستون محافظت کنید😉

💚:همه رفتن فقط من و مرینت و الیا موندیم.😁

💚:حالا چی کار کنیم؟

❤️:تو مجبوری کار هممون رو بکنی😁

💚:باشه ولی برا اینکار به میراکلست نیاز دارم.

مرینت میراکلسش رو داد به منو تیکی بیرون اومد.

💚:پلگ تیکی،ترکیب شید.من شدم کیتن باگ.😉😁

💚:لاکی چارم.هومعکس معبد کاهنانمرینت من برا کارم به میراکلس الیا و گرگ هم نیاز دارم☺️

❤️:اما خطرناکه😐😢

💚:چاره دیگه ای نداریم.

الیا:میراکلس گرگ چیه؟😐

❤️:من و ادرین تو تابستون رفتیم کوه نوردی.داخل کوه یه دستبند پیدا کردیم و من فهمیدم اسمش میراکلس گرگه وکوامیش ولف هست😌😁😉قدرتش نگه داشتن زمانه.

الیا:wow

❤️:من میراکلس گرگو روباه رو دادم به ادرین.

💚:میراج(سراب)☺️

یه توهم از کت نوار ایجاد شد که داشت با کریسالیس می جنگید.😌😉

پایان(اطفا لایک کنید و نظر بدید)